23 aug. 2011

Raja Yoga - exercitii mentale

   Exercitii mentale zilnice.Efectuarea exercitiilor de meditatie Raja Yoga pentru cel putin 15 minute in fiecare dimineata ,va avea un efect pozitiv asupra ta tot restul zilei.

La trezire gandeste-te asa:sunt un suflet linistit, scopul meu de azi este sa radiez pace pentru fiecare persoana cu care intru in contact.
Incearca sa experimentezi linistea mintii,de a fi un suflet linistit,chiar daca alte ganduri iti apar in minte,si fara a te concentra pe ele sau a le judeca repeta:
  
     Sunt un suflet liniştit .............

     Sunt un suflet liniştit ............


    Mintea mea este plina de pace..........

     Radiez pace in lume...........

    Simt valuri blande de pace care curg in mintea mea............


    Simt cum linistea si tacerea imi acapareaza mintea...........


     Sunt un suflet pasnic...........


     Sunt un suflet iubitor de pace............


     Mintea mea se simte luminata si fara griji.........


     Îmi dau seama ca natura mea reală este pacea............

     Fluxul de ganduri pasnice imi trec prin minte si ma simt insasi ca o lumina..............


     Eu sunt o fiinta de lumina strălucitoare ca o stea.............


     Radiez pace si lumina in lume.............

     Lumina si pacea ma invaluie iar valurile de pace si  lumina stralucesc ca un far.

Acesta este călătoria  minunată de descoperire de sine.
  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu