25 aug. 2011

Meditatie pentru relaxare.

Aceasta meditatie va permite mintii sa se relaxeze usor.

Pentru a relaxa mintea
Trebuie sa lasam stresul sa plece
Incercati sa vizualizati
Stai pe banca urmarind un  flux
Si esti un observator pasnic
Si fluxul curge cu ganduri in mintea ta
Unele pozitive,unele negative
Unele necesare ,unele inutile...
Dar te relaxezi
Si urmaresti doar aceste ganduri
Care curg ca un flux...

Ma uit doar la aceste ganduri
Si imi dau seama ca ma separ de ele
Si sunt relaxat stiind ca
Le-am lasat sa curga in afara mea


Stand pe malul unui rau
Ca un observator
Pot experimenta o relaxare  profunda
Pentru ca nu trebuie sa imi fac griji
Pentru fiecare gand din mintea mea
Las gandurile negative sa plece
Si ma bucur de cele pozitive
Eu sunt observatorul mintii mele
Si cum eu sunt observator
Aleg sa ma relaxez cu sentimente pozitive
Cu cat mai multe sentimente pozitive in inima mea
Cu atat mai multe ganduri pozitive in mintea mea
Trec de la un flux de ganduri negative la un flux de ganduri pozitive
Ganduri cum ar fi ,ca eu sunt relaxat si pasnic
Indiferent de gandurile care imi trec prin minte
Sau prin a altora
Pentru ca eu sunt un observator relaxat,pasnic,detasat....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu