26 aug. 2011

Meditatii pentru o gandire pozitiva

Stau relaxat
Si incep sa pun in valoare puterea din mintea mea
Pentru aceasta meditatie

Vom permite gandurilor naturale sa ne urmeze
Un gand imi spune ca sunt o fiinta pasnica
Creez gandul ca sunt o persoana pozitiva
Si am sa mentin gandurile pozitive in orice situatie
Caut solutii pentru probleme
Si ma concentrez asupra raspunsurilor primite si nu pe probleme
Imi umplu mintea in mod constant cu ganduri pozitive puternice
Ma concentrez pentru a inlocuii gandurile negative cu ganduri pozitive
Asa fel incat lumina gandurilor pozitive ma face mai puternic
Aceste gânduri reale aduc un sentiment bun în mintea mea 
Sunt o fiinţă puternic pozitiva Eu sunt o fiinta de lumina Şi eu sunt ca lumina lipsită de griji 
Sunt lumina,dincolo de dramele si haosul celor din jurul meu
Sarcina mea importanta este de a intreprinde gandirea pozitiva puternica
 Cand ma simt tensionat trebuie sa creez ganduri pozitive
Nu sunt tensionat
Sunt o lumina puternic pozitiva
Sunt o fiinta eterna de lumina
Orice gand negativ il las sa plece
Si voi pastra doar gandurile ce stralucesc puternic in acel loc
Pot genera în mod constant gânduri pozitive puternice Gândurile pozitive puternice sunt cele de natură eternă Ele sunt cele care sunt cu adevarat 
O minune vesnica 
De energie pozitiva
Şi în această lumină mentalitatea mea pozitiva nu poate fi zdruncinata


Prin nici un fel de situatie negativa ce se afla in jurul meu
Caci eu sunt farul
Luminand impotriva furtunii de ganduri negative ale lumii
Si voi pastra aceasta lumina puternica aprinsa pentru totdeauna
Si voi iubii uleiul vesnic
Care mentine aceasta flacara de lumina eterna
Si iubirea ma tine iluminat
Prin aceasta meditatie 
Pe care o voi practica pentru totdeauna

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu